مجله رسمیو

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

هر اشتراک رسمیو چه قابلیتی دارد؟

بسیاری از کاربران رسمیو در زمان خرید اشتراک‌ها یک سوال بزرگ دارند؟ کدام اشتراک برای من مناسب است. البته ما با انتخاب نام‌های شخصی، شرکتی و سازمانی سعی کرده‌ایم که شما در انتخاب اشتراک مورد نظرتان راهنمایی کنیم اما اگر می‌خواهید با دقت بالاتری انتخاب کنید. این مقاله اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما اگر پاسخ کوتاه می‌خواهید:

  • اشتراک شخصی:  اگر فقط به اطلاعات روزنامه رسمی (ثبتی) با سرعت و دسته‌بندی بهتری نیاز دارید این اشتراک مخصوص شماست.
  • اشتراک شرکتی: اگر نیاز دارید همه اطلاعات رسمیو را به صورت تحلیل شده و با تمامی ابزارها استفاده کنید این اشتراک کلیه نیازهای شما را برطرف می‌کند.
  • اشتراک سازمانی: اگر نیاز دارید که کاربران زیادی در سازمانتان از همه اطلاعات رسمیو استفاده کنند. این اشتراک مخصوص شماست.

کارکردهای رسمیو

رسمیو یک ابزار دیجیتال است. هر کس با توجه به نیاز و خلاقیت خود می‌تواند با روش جدیدی از این ابزار استفاده کند. این شما و خلاقیت شماست که نوع استفاده از رسمیو را می‌سازد. پس با استفاده قابلیت‌های رسمیو آشنا شوید و دنیای کسب‌وکار خود را بهبود ببخشید.

ارتقا و سیاست بازگشت وجه

نگران نباشید هر زمان که خواستید می‌توانید اشتراک خود را به پله بالاتر ارتقا دهید. در این زمان تنها کافیست که باقیمانده مبلغ را بپردازید.

رسمیو با اطمینان از خدمات خود سیاست بازگشت وجه را برای خریداران خود فراهم دیده است. در صورتی که اشتراک خود را خریدید و پس از بررسی‌های اولیه در صورتی که از خدمات رسمیو راضی نبودید می‌توانید اشتراک ویژه خود را لغو کنید و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید. اما قبل از خرید لازم است سیاست‌های بازگشت وجه را به صورت کامل مطالعه کنید.

اشتراک رایگان رسمیو چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

در حال حاضر تنها تفاوتی که بین اشتراک رایگان و اشتراک شخصی وجود دارد تعداد نمایش صفحات شرکت‌ها و اشخاص است. پس اگر می‌خواهید قبل از خرید اشتراک شخصی از قابلیت‌های آن آگاه شوید کافیست که یک اشتراک رایگان بسازید و برای آگاهی از قابلیت‌های اشتراک رایگان ویژگی‌های اشتراک شخصی را بخوانید.

اشتراک شخصی رسمیو چه قابلیت‌هایی دارد؟

اشتراک شخصی رسمیو ابزاری برای مشاهده اطلاعات بیش از ۲۰ پایگاه داده باز حکومتی است. در اشتراک شخصی شما به داده‌هایی دسترسی دارید که به صورت منظم جمع‌آوری، مرتب و خوانا شده‌اند. اما شاید برای شما یک سوال پیش آمده باشد:

اگر همه داده‌ها از دولت گرفته شده است، باز ارزشش را دارد که اکانت شخصی رسمیو داشته باشم؟

اطلاعاتی که رسمیو نمایش می‌دهد همگی از منابع داده‌های باز حکومتی استخراج شده‌اند اما چرا باید این داده‌ها را در رسمیو مشاهده کرد جواب یک کلمه است «در دسترس بودن».

  • رسمیو همیشه وصل است. ما از سرورهای بسیار پرقدرت با تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کنیم حتی اگر منبع اصلی داده از دسترس خارج شده باشد. رسمیو همیشه وصل می‌ماند.
  • رسمیو همه چیز را یک جا جمع کرده است. در رسمیو بیش از ۲۰ پایگاه داده را جمع‌آوری کرده‌ایم. به جای اینکه ۲۰ پایگاه داده را جستجوی کنید همه اطلاعات را در یکجا ببینید. شاید هیچ‌وقت ندانید آدرس آن بیست و چند پایگاه داده‌ای که رسمیو جمع‌آوری کرده است چیست؟ شاید اصلا ندانید که در چه سال‌هایی کدام داده منتشر شده است. خوشبختانه رسمیو به جای شما همه این اطلاعات را پیدا و دسته‌بندی کرده است.
  • رسمیو خواناست. رسمیو داده‌ها را قابل استفاده و خوانا کرده است. داده‌ها با فونت‌های واضح، بخش‌بندی‌های قابل تفکیک و مصورسازی‌های ساده در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • رسمیو سریع است. لازم نیست که کدی وارد کنید. لازم نیست منتظر بمانید. لازم نیست چند بار چک کنید. لازم نیست چیزی حفظ باشید. فقط جستجو کنید و در لحظه نتیجه را فورا ببینید.
  • رسمیو کامل، دقیق و صحیح است. رسمیو هیچ دخل و تصرفی در داده‌ها ندارد. هیچ چیز را حذف نمی‌کند. شما را گمراه نمی‌کند. سعی می‌کند هرجایی که لازم است شما را به اصل منبع وصل کند تا خودتان دوباره بتوانید از صحت مطلع شوید.
امکاناتاطلاعات
مشاهده پروفایل شرکت‌هااطلاعات ثبتی شرکت‌ها، آگهی‌های روزنامه‌رسمی مربوط به شرکت، سرمایه ثبتی و میزان ارز دریافتی، راه‌های ارتباطی با شرکت‌ها، مجوزها و علائم تجاری
مشاهده پروفایل اشخاصشرکت‌های مربوط به هر فرد که در چه شرکت‌هایی اکنون فعالیت دارد، و چه شرکت‌هایی قبلا فعالیت داشته. آگهی‌های روزنامه‌رسمی که اسم فرد در آن آمده است .کدملی فرد، محل صدورشناسنامه فرد

جزئیات ویژگی‌های اشتراک شخصی

اگر نیاز دارید جزئیات ویژگی‌های اشتراک شخصی را بدانید بهتر است این مطلب را بخوانید. اما بدانید که تمامی امکانات اشتراک رایگان با اشتراک شخصی برابر است. پس با ساختن یک حساب‌کاربری رایگان می‌توانید تمام ویژگی‌های اشتراک شخصی را خودتان تست کند.

اشتراک شرکتی رسمیو چه قابلیت‌هایی دارد؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که رسمیو فقط داده‌های را جمع آوری می‌کند یا داده‌ها را تحلیل هم می‌کند؟ جواب بله است. اشتراک شرکتی جایی است که می‌توانید همه اطلاعات تحلیل شده‌ی شرکت‌ها را در قالب ابزارهای و بدون محدودیت مختلف مشاهده کنید.

علاوه بر امکاناتی که در اشتراک شخصی رسمیو در دست دارید ویژگی‌های زیر مخصوص اشتراک شرکتی است:

  • دسترسی به تمام بخش‌های پروفایل شرکت، مانند شرکت‌های مادر و زیر مجموعه، ارزهای دریافتی، صاحبین امضا، دنبال کردن و آمار تجارت
  • دسترسی کامل به ابزارهای جستجوی پیشرفته، شبکه ارتباطات و لیست‌ها
  • امکان دریافت خروجی از جستجوهای پیشرفته
  • امکان مدیریت دسترسی چند کاربر روی یک اشتراک

جزئیات ویژگی‌های اشتراک شرکتی

اگر نیاز دارید جزئیات ویژگی‌های اشتراک شرکتی را بدانید بهتر است این مطلب را بخوانید. با این اگر تمایل دارید که خودتان ویژگی‌های اشتراک شرکتی را تست کنید یا در جلسه‌ی آنلاین آن‌ها بررسی کنید با پشتیبانی رسمیو تماس بگیرید.

اشتراک سازمانی رسمیو چه قابلیت‌هایی دارد؟

اشتراک سازمانی بالاترین سطح دسترسی‌ها را در سامانه رسمیو دارد و مخاطب آن عمدتا سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ است. ویژگی‌هایی که به صورت خاص در اشتراک سازمانی دریافت می‌کنید شامل:

  • دسترسی نامحدود به تمام اطلاعات و امکانات سامانه با توجه به نیاز شما
  • امکان تعریف کاربری به صورت نامحدود
  • پشتیبانی اختصاصی
  • امکان فعال سازی IP range
  • درخواست Bulk Data
  • دسترسی به رمز عبور ثابت

موارد ذکره شده ،تنها خلاصه‌ای از برترین نکات سامانه رسمیو است. قطعا کارکرد رسمیو به موارد بالا محدود نمی‌شود. اگر شما استفاده خاصی از سامانه‌ی رسمیو دارید می توانید آن را با ما در قسمت نظرات در اشتراک بگذارید.

محدود نمانید!
دسترسی نامحدود به بانک اطلاعاتی بیش از ۲ میلیون شرکت ایرانی با اشتراک‌های ویژه رسمیو