Search
Close this search box.

منابع داده رسمیو

وزارت صنعت، معدن و تجارت

دوره بروزرسانی منبع اصلی:

سالانه

دوره بارگزاری بروزرسانی‌های منبع در رسمیو:

آدرس اینترنتی منبع داده:

امروزه که اقتصاد و تجارت به سرعت در حال تغییر و تحول است، دسترسی به اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد ظرفیت‌های تولیدی و معدنی بسیار حائز اهمیت است. وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران در این زمینه یک منبع ارزشمند اطلاعاتی است، که به صورت سالانه داده‌های مرتبط با ظرفیت‌های تولید و معدن را ارائه می‌دهد.

دسترسی به اطلاعات مربوط به ظرفیت‌های تولید و معدن به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده‌ها انجام دهند و از فرصت‌های موجود در بازار استفاده کنند. این اطلاعات همچنین برای درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این بخش‌ها و برنامه‌ریزی استراتژی‌های توسعه کسب‌وکار حیاتی هستند.

نمایش اطلاعات وزارت صمت در رسمیو

رسمیو کامل‌ترین و به روزترین مرجع گردآورنده اطلاعات شرکت‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از شناسه ملی یا سایر اطلاعات ثبتی، اقدام به بررسی اطلاعات تولید کارخانه‌ها کنید. اطلاعاتی که با محوریت وزارت صمت در رسمیو نمایش داده می‌شود شامل:

  • کارخانه‌ها و ظرفیت تولید آن‌ها
  • تعداد اعضای شرکت
  • شماره تماس کارخانه

کارخانه و ظرفیت تولید

ظرفیت تولید به میزان بیشترین مقدار کالا یا خدماتی اشاره دارد که یک شرکت یا سازمان می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص تولید کند.

اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صمت در بخش کارخانه و ظرفیت تولید سامانه رسمیو بازنشر داده می‌شود. این موارد شامل نوع محصولات، دسته و ظرفیت تولید است. همچنین بر اساس مجوز تولید شرکت‌ها، تعداد پرسنل در همین بخش به نمایش گذاشته می‌شود.

مجوزها و دستاوردها

مجوزهای اخذ شده شرکت‌ها به تفکیک نوع محصولات و تاریخ صدور در این بخش به نمایش گذاشته می‌شود.

این اطلاعات در چه بازه زمانی به‌روز می‌شود؟

این بخش به کمک فایل منتشر شده توسط وزارت صمت به صورت سالانه به‌روز می‌شود. 

سایر منابع رسمیو

گمرک جمهوری اسلامی ایران

روزنامه کثیرالانتشار

مرکز مالکیت معنوی

سامانه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده

سازمان بورس اوراق بهادار

ایران کد