Search
Close this search box.

اضافه شدن تغییر حق امضا، سرمایه ثبتی و روزنامه رسمی

⬆️ نسخه بروزرسانی: 5.8.1

آپدیت 5.8.1 رسمیو

در نسخه ۵.۸.۱ رسمیو، با اضافه کردن قابلیت‌های جدید و بهبود فرآیندها، تجربه کاربری شما را ارتقا داده‌ایم تا ابزارهای مفیدتری در اختیار داشته باشید.

ویژگی‌های جدید:

  • اضافه شدن تغییرات روزنامه رسمی: حالا شما می‌توانید به‌راحتی آخرین تغییرات ثبت‌شده در روزنامه رسمی را مشاهده کنید. این تغییرات شامل جزئیاتی مانند تغییرات مدیریتی، حقوقی و موارد مهم دیگر در شرکت‌ها است، که به شما کمک می‌کند اطلاعات دقیق‌تری از شرکت‌ها داشته باشید.
  • اضافه شدن تغییر حق امضا و سرمایه ثبتی به صفحه جزئیات آگهی: صفحه جزئیات آگهی‌ها را به‌روزرسانی کرده‌ایم و اکنون می‌توانید تغییرات حق امضا و سرمایه ثبتی شرکت‌ها را به‌طور کامل ببینید و تحلیل دقیق‌تری از وضعیت شرکت‌ها به دست آورید.

بهبودها و رفع باگ‌ها:

  • تغییر فلوی همکاری در فروش: فرآیند همکاری در فروش را بهبود داده‌ایم. بعد از احراز هویت شما، درخواستتان به تیم بازاریابی ارسال می‌شود و پس از تأیید، یک کد معرف برای شما می‌سازیم. از این کد می‌توانید برای دعوت دیگران به خرید اشتراک رسمیو استفاده کنید و از هر فروش، درصدی به شما تعلق خواهد گرفت.
  • رفع باگ اعمال کد تخفیف: مشکلی که هنگام استفاده از کدهای تخفیف در خرید اشتراک وجود داشت را برطرف کرده‌ایم و حالا می‌توانید بدون هیچ مشکلی از تخفیف‌ها استفاده کنید.
  • رفع باگ احراز هویت در پروفایل شخصی: باگ احراز هویت در پروفایل را که در نسخه‌های قبلی برای برخی کاربران مشکل ایجاد می‌کرد، رفع کرده‌ایم تا این فرآیند برای شما سریع‌تر و بدون مشکل انجام شود.

آخرین اخبار

24 مهر

بهبود جستجو، اضافه شدن محصولات و ارتقای شبکه ارتباطات

8 مهر

بهینه‌سازی شبکه ارتباطات

27 شهریور

اضافه شدن تغییر حق امضا، سرمایه ثبتی و روزنامه رسمی

19 شهریور

اضافه شدن نقشه جغرافیایی به شبکه ارتباطات

11 شهریور

رونمایی از سرویس همکاری در فروش

1 شهریور

به روزرسانی شبکه ارتباطات

اخبار دیگر